DoH-Dolar |
Wysłany: Wto 17:06, 31 Paź 2006 Temat postu: amazona na oszczepy |
|
..:: JAVAZONKA PvM I PvP ::..
0.Spis treści
0.Spis treści
1.Wstęp
2.Słownik
3.Statystki
a) dla postaci z gorszymi itemami
b) dla postaci z gosu itemami
4.Skille
5.Itemy
a) wersja dla biedniejszych
b) wersja dla śpiących na hr
6.Progi
7.Merc
8.PvM
9.PvP
10.Zakończenie
1.Wstęp
Ten build jak przedstawia jak skutecznie rozwinąć javkę. Jest to postać doskonale nadająca się zarówno na PvP jak i PvM. Na baalrunach radzi sobie tak samo dobrze jak hammer czy dru ele. Java przy odpowiednim sprzęcie zadaje olbrzymie obrażenia od błysków (niestety wahają się one od 1 do xxxxx), jak i spore dmg fizyczny. Dobra kończę ten wstęp, reszty dowiecie się czytając dalej.
2. Słownik
fcr - szybsze rzucanie czarów
frw - szybsze bieganie/chodzenie
fbr - szybsze blokowanie
fhr - szybsze odzyskanie równowagi
ias - zwiększona szybkość ataku
ll - uzupełnianie życia
dr - zmniejszone obrażenia
bo - okrzyk barba
resy - odporności
cbf - nie można zamrozić
Jeżeli czegoś jeszcze będziecie nie wiedzie to zajrzyjcie tutaj - http://www.diablo.phx.pl/?s=slownikbn
3. Statystki
Pod itemsetup 1:
str - pod itemy
dex - pod max blok
vita - ile się da
ene - nic
Pod itemsetup 2:
str - 0
dex - pod max blok ze stormem
vita - ile się da
ene - nic
Początkowe Statystyki Amazonki (Poziom 1):
Siła: 25
Zręczność: 20
Żywotność: 20
Energia: 15
Mana: 15
Życie: 50
Wytrzymałość: 84
Automatyczny Wzrost Statystyk Co Poziom:
Życie: +2
Mana: +1,5
Wytrzymałość: +1
Efekty Punktów Statystyk:
1 Punkt Żywotności Dodaje 3 Do Życia
1 Punkt Żywotności Dodaje 1 Do Wytrzymałości
1 Punkt Energii dodaje 1,5 Do Many
4. Skille
Mamy rozdania łącznie 110 punktów.
Oszczep i włócznia:
Dźgnięcie - na dojście, 1 punkt
Uderzenie mocy - synergia do naszych głównych ataków, 20 punktów
Zatruty oszczep - na dojście, 1 punkt
Błyskawica - synergia, 20 punktów
Elektryczny cios - synergia do furii i świetny skill. Główny atak na pvp, 20 punktów
Oszczep zarazy - na dojście, 1 punkt
Furia błyskawic - synergia do elektrycznego ciosu i główny atak na pvm, 20 punktów
Uderzenie błyskawicy - synergia i tyle : ) , 20 punktów Łącznie 103 punkty
Um. biernie oraz magia:
Uderzenie krytyczne - 1 punkt. Fajna umiejętność, daje szanse na zadanie 2 razy większego dmg. 1 punkt, resztę dadzą itemy
Unik- bez tego amka nie jest amką. Obowiązkowo 1 punkt, reszta od itemów
Omijanie- jak wyżej, bez tego amki sobie nie wyobrażam;) 1 punkt
Odskok- jw., 1 punkt
Łącznie 4 punkty
Łuk i kusza:
Nawet tu nie zaglądamy:)
5. Itemy
Zacznijmy od zestawu dla biednych. Od razu mówię, że będziemy tu się bardziej martwic resami, lifem itp. niż dmg
1.Hełm: Tu nie ma co wybierać, są dwie opcje
PRZYODZIEWEK ARLEKINA
Czako
Obrona: 98-141
Wymagany Poziom: 62
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 1
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1-148 do Życia
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1-148 do Many
Obrażenie zmniejszone o 10%
50% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+2 do Siły
+2 do Zręczności
+2 do Żywotności
+2 do Energii
Patch 1.09 i późniejsze
(+)
- 2 skille
- life
- mana
- dr
- premia do atrybutów
(-)
- brak resów
- brak ias, fhr...
Dla biedniejszych w sam raz. Socketowac umem dla podbicia resów
SKRZYDŁO WALKIRII
Uskrzydlony Hełm
Obrona: 247-297
Obrona Bazowa: 85-98
Wymagany Poziom: 44
Wymagana Siła: 115
Wytrzymałość: 40
+150-200% Zwiększona Obrona
+1-2 do Poziomu Umiejętności Amazonki
20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+2-4 do Many za Zabicie Każdego Przeciwnika
Patch 1.09 i późniejsze
(+)
- niezły def
- frw
- fhr
- skille
(-)
- brak life
- brak dr:/
- brak resów
- czako nam się bardziej przyda:)
Może być, ale imo lepsze czako:)
2.Klata: tu może być tylko jedno
Chains Of Honor/Okowa Grozy
DOL + UM + BER + IST
+2 do wszystkich umiejętności
+200% obrażenia zadane Demonom
+100% obrażenia zadane Nieumarłym
8% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+70% poprawiona obrona
+20 do siły
Uzupełnienie życia +7
Wszystkie odporności +65
Obrażenie zmniejszone o 8%
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
(+)
- gozu res
- 2 skille
- 8% ll
- dr
- str
(-)
- brak fhr, frw...
Najlepiej zrobić w ap, ze względu na nice def. Świetna zbroja
3.Broń: tu także może być tylko jedno
ZEMSTA TYTANA
Ceremonialny Oszczep
Obrażenia przy Rzucie: (70-79)-(185-212) (śr. 127.5-145.5)
Obrażenia Jednorącz: (70-79)-(137-155) (śr. 103.5-117)
Wymagany Poziom: 42
Wymagana Siła: 25
Wymagana Zręczność: 109
Ilość: 140
Szybkość Ataku: -10
Tylko dla Amazonki
+150-200% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 25-50 Obrażeń
+2 do Poziomu Umiejętności Amazonki
5-9% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
30% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+20 do Siły
+20 do Zręczności
Odnawia Zasoby (1 w 3 sekundy)
Zwiększona Ilość Miejsca [60]
+2 do Umiejętności Włóczni i Oszczepu (Tylko dla Amazonki)
Patch 1.09 i późniejsze
(+)
- najlepsze co może być dla javki
- skille
- str
- dex
- ll
- frw
(-)
- brak
No nie trzeba chyba komentować? Niczego lepszego nie znajdziecie. Najlepiej mieć eth, upg, ale to już droższe będzie.
4.Tarcza:
TARCZA BURZY
Monarcha
Obrona: (136-504)-(151-519)
Obrona Bazowa: 133-148
Wymagany Poziom: 73
Wymagana Siła: 156
Szansa Na Blok: Pal: 77%, Ama/Asa/Bar: 72%, Dru/Nec/Sorc: 67%
Przedmiot Niezniszczalny
+ (3.75 * Poziom Postaci) 3-371 Obrona
+25% Zwiększona Szansa na Blok
35% Szybszy Blok
Obrażenie zmniejszone o 35%
Odporność na Zimno +60%
Odporność na Błyskawice +25%
+30 do Siły
Atakujący Otrzymuje Obrażenia od Błyskawic 10
Patch 1.09 i późniejsze
(+)
- indestructible
- gosu def
- nice dr
- fbr
- str
- trochę resów
(-)
- brak
Najlepsza tarcza. Najlepiej jakby była eth, bo ma większy def i mniejsze wymagania:)
Duch
Tal + Thul + Ort + Amn
+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
Odporność na zimno +35%
Odporność na błyskawice +35%
Odporność na trucizny +35%
+3-8 Absorbcja magii
Atakujący otrzymuje obrażenia 14
Występuje tylko na Close Battle.net Ladder
(+)
- 2 skille
- Gosu fhr
- fcr (i tak nie potrzebujemy)
- vita
- mana
- trochę resów
(-)
- brak
Imo dla javki pvm najlepszy jest storm, ale jak ktoś chce to może nosić. B. dobra tarcza
5.Łapy:
Tu dobre sa tylko magiczne 3 java/20 ias:). W ostateczności 2 java/20 ias. Nie zawracajcie sobie raczej głowy jakimiś gosu craftami/rare rękawicami
(+)
- skill
- ias
(-)
Brak bo nie potrzebujemy tu nic więcej:)
6.Pas:
WIGOR BOGA GROMÓW
Bojowy Pas
Obrona: 137-159
Obrona Bazowa: 41-52
Wymagany Poziom: 47
Wymagana Siła: 110
Wytrzymałość: 24
Miejsc na Butelki: 16
+160-200% Zwiększona Obrona
Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic
5% Szansa Rzucenia 7-poziomowego Zaklęcia Pięść Niebios przy Otrzymaniu Ciosu
Absorpcja Błyskawic +20
10% do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
+20 do Siły
+20 do Żywotności
+3 do Furia Błyskawic (Tylko dla Amazonki)
+3 do Uderzenie Błyskawicy (Tylko dla Amazonki)
Patch 1.09 i późniejsze
(+)
- skille
- str
- vita
- abs
- ładny def
(-)
- nooo� mogłoby być dr, ale to już przegięcie by chyba było
No po prostu miodzio. Gosu skille, str, vita, abs:) Wszystko czego nam trzeba. Innych pasów nn.
7.Trampki: Tu są dwie możliwości, obie bardzo fajne i ciężko się zdecydować co lepsze. Moim zdaniem warto mieć obie pary butków i zmieniać w zależności od sytuacji.
WODOŁAZ
Wykonane z Rekiniej Skóry Buty
Obrona: 112-124
Obrona Bazowa: 33-39
Wymagany Poziom: 32
Wymagany Siła: 18
Wytrzymałość: 14
+180-210% Zwiększona Obrona
20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+100 Obrona przeciwko Pociskom
+15 do Zręczności
+5% do Maksymalnej Odporności na Ogień
Przywraca Wytrzymałość +50%
+40 do Maksymalnej Wytrzymałości
+45-65 do Życia
Patch 1.09 i późniejsze
(+)
- life
- dex
- 20% frw
- 5% max res na ogień
(-)
- brak fhr
Świetne buty. Life + dex + inne mody. Imo najlepsze na pvm
PIASKOWY KSZTAŁT
Wykonane ze Skorupy Skarabeusza Buty
Obrona: 158-178
Obrona Bazowa: 56-65
Wymagany Poziom: 64
Wymagana Siła: 91
Wytrzymałość: 14
+140-170% Zwiększona Obrona
+20% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
+20% Szybsze Chodzenie/Bieganie
+ 1-99 do maxymalnej staminy (1xpoziom postaci)
+10-15 do Siły
+10-15 do Żywotności
50% Wolniejsza Zmniejszanie Wytrzymałości
Odporność na Truciznę +40-70%
Przywraca 1 wytrzymałość na 20 sek.
Patch 1.10 i późniejsze
(+)
- fhr
- frw
- str
- vita
- res na trutkę
(-)
- nie ma
Świetne buty, ale na pvm (java w słabych itemach może zapomnieć o pvp niestety), nie potrzebujemy fhr za bardzo. Za to podliczcie sobie pozostałe mody. 10-15 vita = 30-45 life, 10-15 str = 30-45 life (nie musimy tyle dawać w str przy tych butach, wiec punkty idą w życie). Razem 60-90 life więcej. Za to przy wodołazach mamy 45-65 life, oraz 15 dex = 45 życia (tak jak wyżej tyle, ze punktów nie trzeba tyle dać pod max blok). Razem wychodzi 90-110 life, wiec lepsze na pvm sa ww;)
8.Pierścienie:
Proponuje nosić 2 raveny, ponieważ dają one 20 dex (musza mieć perf dex, inne odpadają), co łącznie daje 40 punktów zaoszczędzone na dexie (w sumie 120 life więcej), natomiast bk daje (na 99 lvl) 49 life. 1 punkt skilla się wytrzyma jakoś, ll tez bardzo potrzebne dla nas nie jest.
KRUCZY LÓD
Pierścień
+150-250 do Skuteczności Ataku
Nie można zamrozić
Absorbcja Zimna 20%
Dodaje 15-45 Obrażeń od Zimna
+40 do Many
+15-20 do Zręczności
Patch 1.09 i późniejsze
(+)
- dex
- cbf
- ar (i tak go nie potrzebujemy, ale wspomnieć wypadało)
(-)
- skill by się przydał
Dodam tylko, że dla naszych głównych ataków ar się nie liczy, wiec te raveny mogą być nawet 150/20, byle tylko perf dex był.
9.Amulet:
Tu jest tylko jeden wybór: oko kota. To amu wprost stworzony dla amy. Po prostu gosu
OKO KOTA
Amulet
30% Szybsze Chodzenie/Bieganie
+100 Obrona przeciw Pociskom
+100 Obrona
+25 do Zręczności
20% Zwiększona Szybkość Ataku
Patch 1.09 i późniejsze
(+)
- ias
- dex
- frw
(-)
Brak... więcej modów to by było przegięcie po prostu
10. Switch:
Jeżeli was stać to zakupcie cta + spirit, jeśli nie to mówi się trudno.
11. Plecak:
Nosimy torcha dla amki, jeżeli nas stać to anniego, 9 clear java sk i Sc 20 life
Wersja itemów dla bogatych
Czyli to co tygrysy lubią najbardziej;)
1.Hełm: nie ma innej możliwości oprócz griffona:)
OKO GRYFA
Obrona: 150-260
Obrona Bazowa : 50-60
Wymagany Poziom: 76
Wytrzymałość: 20
+100-200 Obrona
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
25% Szybsze Rzucanie Czarów
-15-20% do Odporności na Błyskawice Wroga
+10-15% do Obrażeń Umiejętności Błyskawic
Przedmiot tylko dla postaci ladderowych
Patch 1.10 i późniejsze
(+)
- skill
- dmg do błysków
- fcr
(-)
- nie będę szukał dziury w całym.
Socketowac light rbf 5/5
2.Klata:
Enigma
JAH + ITH + BER
+2 do wszystkich umiejętności
+45% szybsze bieganie/chodzenie
+1 do teleportu
+750-775 obrona
+ 0-74 do siły [0.75 * poziom postaci]
Zwiększenie maksimum życia 5%
Obrażenie zmniejszone o 8%
+14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika
15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+ 1-99% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów [1 * Poziom Postaci]
Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
(+)
- skille
- frw
- gosu str
- tele
- dr
(-)
- niestety nie ma resów, ale to by było przegięcie
Doskonała zbroja. Nosimy ją w walce postaciami melee, z casterami i na pvm lepszy będzie coh ze względu na resy. Ogólnie trzymamy eni w skrytce, zakładamy ją tylko żeby mieć str na inne itemy przy zmianie zbroi.
Chains Of Honor/Okowa Grozy
DOL + UM + BER + IST
+2 do wszystkich umiejętności
+200% obrażenia zadane Demonom
+100% obrażenia zadane Nieumarłym
8% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+70% poprawiona obrona
+20 do siły
Uzupełnienie życia +7
Wszystkie odporności +65
Obrażenie zmniejszone o 8%
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
(+)
- gozu res
- 2 skille
- 8% ll
- dr
- str
(-)
- brak fhr, frw...
Najlepiej zrobić w ap 15%ed, ze względu na nice def. Nosimy ją vs cysters i na pvm
3.Broń : Tytki eth upg, nic innego nie może być brane pod uwagę
ZEMSTA TYTANA
Ceremonialny Oszczep
Obrażenia przy Rzucie: (70-79)-(185-212) (śr. 127.5-145.5)
Obrażenia Jednorącz: (70-79)-(137-155) (śr. 103.5-117)
Wymagany Poziom: 42
Wymagana Siła: 25
Wymagana Zręczność: 109
Ilość: 140
Szybkość Ataku: -10
Tylko dla Amazonki
+150-200% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 25-50 Obrażeń
+2 do Poziomu Umiejętności Amazonki
5-9% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
30% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+20 do Siły
+20 do Zręczności
Odnawia Zasoby (1 w 3 sekundy)
Zwiększona Ilość Miejsca [60]
+2 do Umiejętności Włóczni i Oszczepu (Tylko dla Amazonki)
Patch 1.09 i późniejsze
(+)
- najlepsze co może być dla javki
- skille
- str
- dex
- ll
- frw
(-)
- brak
Ehh po prostu cudo. Tylko eth upg, najlepiej perf ed, ll też się przyda.
4.Tarcza:
TARCZA BURZY
Monarcha
Obrona: (136-504)-(151-519)
Obrona Bazowa: 133-148
Wymagany Poziom: 73
Wymagana Siła: 156
Szansa Na Blok: Pal: 77%, Ama/Asa/Bar: 72%, Dru/Nec/Sorc: 67%
Przedmiot Niezniszczalny
+ (3.75 * Poziom Postaci) 3-371 Obrona
+25% Zwiększona Szansa na Blok
35% Szybszy Blok
Obrażenie zmniejszone o 35%
Odporność na Zimno +60%
Odporność na Błyskawice +25%
+30 do Siły
Atakujący Otrzymuje Obrażenia od Błyskawic 10
Patch 1.09 i późniejsze
(+)
- indestructible
- gosu def
- nice dr
- fbr
- str
- trochę resów
(-)
- brak
Socketowac jahem, żeby zdobyć life. Nosimy na pvm i vs postacie melee.
Duch
Tal + Thul + Ort + Amn
+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
Odporność na zimno +35%
Odporność na błyskawice +35%
Odporność na trucizny +35%
+3-8 Absorbcja magii
Atakujący otrzymuje obrażenia 14
Występuje tylko na Close Battle.net Ladder
(+)
- 2 skille
- Gosu fhr
- fcr (i tak nie potrzebujemy)
- vita
- mana
- trochę resów
(-)
- brak
Zakładamy do walki z casterami, zwłaszcza trapką. Na trapkę potrzebujemy dużo fhr, na reszte casterow tez lepszy spirit ogolnie jest. Co do fhr to odsyłam do działu "progi".
5.Łapy:
Tu dobre są magiczne 3 java/20 ias
(+)
- skill
- ias
(-)
- brak innych modów
Jeżeli jesteśmy bardzo bogaci, to proponuje crafty:
- 2 java
- 20 % ias
- str
- dex
- life
(+)
- po prostu są gosu
(-)
- drogie...
6.Pas:
WIGOR BOGA GROMÓW
Bojowy Pas
Obrona: 137-159
Obrona Bazowa: 41-52
Wymagany Poziom: 47
Wymagana Siła: 110
Wytrzymałość: 24
Miejsc na Butelki: 16
+160-200% Zwiększona Obrona
Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic
5% Szansa Rzucenia 7-poziomowego Zaklęcia Pięść Niebios przy Otrzymaniu Ciosu
Absorpcja Błyskawic +20
10% do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
+20 do Siły
+20 do Żywotności
+3 do Furia Błyskawic (Tylko dla Amazonki)
+3 do Uderzenie Błyskawicy (Tylko dla Amazonki)
Patch 1.09 i późniejsze
(+)
- skille
- str
- vita
- abs
- ładny def
(-)
- brak
Doskonały pas dla javy, innej opcji nie ma.
7.Trampki: Znowu ciężki wybór, ale to co będziecie nosić, zależy od tego z kim będziecie walczyć
WODOŁAZ
Wykonane z Rekiniej Skóry Buty
Obrona: 112-124
Obrona Bazowa: 33-39
Wymagany Poziom: 32
Wymagany Siła: 18
Wytrzymałość: 14
+180-210% Zwiększona Obrona
20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+100 Obrona przeciwko Pociskom
+15 do Zręczności
+5% do Maksymalnej Odporności na Ogień
Przywraca Wytrzymałość +50%
+40 do Maksymalnej Wytrzymałości
+45-65 do Życia
Patch 1.09 i późniejsze
(+)
- life
- dex
- 20% frw
- 5% max res na ogień
(-)
- brak fhr
Na pvm dobre, na pvp lepsze sandy
PIASKOWY KSZTAŁT
Wykonane ze Skorupy Skarabeusza Buty
Obrona: 158-178
Obrona Bazowa: 56-65
Wymagany Poziom: 64
Wymagana Siła: 91
Wytrzymałość: 14
+140-170% Zwiększona Obrona
+20% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
+20% Szybsze Chodzenie/Bieganie
+ 1-99 do maxymalnej staminy (1xpoziom postaci)
+10-15 do Siły
+10-15 do Żywotności
50% Wolniejsza Zmniejszanie Wytrzymałości
Odporność na Truciznę +40-70%
Przywraca 1 wytrzymałość na 20 sek.
Patch 1.10 i późniejsze
(+)
- fhr
- frw
- str
- vita
- res na trutkę
(-)
- nie ma
Nosimy je na pvp. Dają 20% fhr, co jest ważne, ponieważ razem z jednym java sk 12% fhr, wyciągamy próg odpowiedni vs. Większość postaci. Mniejszy life niż z ww odbuduje się sk z lifem wiec nie będzie źle.
8.Pierścienie
Tutaj zakładamy 2x raven i jedziemy. Jeżeli walczymy z trapką, sosą light, fohem lub sosą fb to koniecznie należy trzymać też dwarfa i wispa.
KRUCZY LÓD
Pierścień
+150-250 do Skuteczności Ataku
Nie można zamrozić
Absorbcja Zimna 20%
Dodaje 15-45 Obrażeń od Zimna
+40 do Many
+15-20 do Zręczności
Patch 1.09 i późniejsze
(+)
- dex
- cbf
- ar (i tak go nie potrzebujemy, ale wspomnieć wypadało)
(-)
- brak
KRASNOLUDZKA GWIAZDA
Pierścień
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 12-15
Przywraca Wytrzymałość Plus 15%
+40 Maksymalna Wytrzymałość
+40 do Życia
100% Dodatkowego Złota od Potworów
Absorbcja Ognia 15%
Patch 1.09 i późniejsze
OGNIKOWIEC
Pierścień
10% szansa rzucenia 16-poziomowego czaru Błyskawica przy otrzymaniu ciosu
Absorpcja błyskawic 10-20%
10-20% większa szansa na odnalezienie Magicznych Przedmiotów
Poziom 7 Duch Kolców (11 ładunków)
Poziom 5 Serce Rosomaka (13 ładunków)
Poziom 2 Dębowy Mędrzec (15 ładunków)
Patch 1.10 i późniejsze
Te ringi są niezbędne do walki z wyżej wymienionymi postaciami ponieważ dają absa.
9.Amulet:
Oko kota i nic innego w grę nie wchodzi
OKO KOTA
Amulet
30% Szybsze Chodzenie/Bieganie
+100 Obrona przeciw Pociskom
+100 Obrona
+25 do Zręczności
20% Zwiększona Szybkość Ataku
Patch 1.09 i późniejsze
(+)
- ias
- dex
- frw
(-)
- brak
10.Switch:
Trzymamy tutaj cta + spirit
Spirit da nam 2 skille, a cta bo. Zmieniamy na cta, krzyczymy Dowodzenie, później Rozkazy i jazda na wroga
11. Plecak:
Nosimy torcha dla amki(perf), anniego(najlepiej 20/20/x), 8 java sk life, 1 java sk 12% fhr i Sc 20 life/5 all res (Jeżeli nosimy eni to 20/5 jeśli coha to wystarczą zwykłe 20 life).
6.Progi
Progi szybszego odzyskiwania równowagi :
FHR
0% - 11
6% - 10
13% - 9
20% - 8
32% - 7 - Tego progu używamy zazwyczaj
52% - 6 - Tego vs smit (zakładamy bloodfisty)
86% - 5 - Tego vs trapka,
174% - 4
600% - 3
Progi ias
Próg ias dla furii błyskawic
IAS Frames
0 14
6 13
16 12
30 11
52 10
89 9
(Lit strike / Charged Strike)
IAS Frames
0 11
10 10
26 9
50 8
95 7
7. Merc
Tutaj jedynym wyborem jest merc z 2 aktu. Polecam merca z kosza, obrona, ponieważ ma on aurę święty chłód (przydatna, bo spowalnia wrogów).
Sprzęt merca:
Dla biednych:
Hełm:
OBLICZE ANDARIEL
Demoniczna Głowa
Obrona: 310-387
Obrona Bazowa: 101-154
Wymagany Poziom: 83
Wymagana Siła: 102
Wytrzymałość: 20
+100-150% Zwiększona Obrona
+2 do wszystkich umiejętności
20% Zwiększona Szybkość Ataku
8-10% Życia wykradzione podczas trafienia
+10% do maksymalnych odporności na truciznę
+25-30 do Siły
-30% odporność na ogień
+70% odporność na truciznę
15% szansa rzucenia 15-poziomowego czaru Nova Trucizny podczas otrzymania ciosu
Poziom 3 Jad (20 ładunków)
Przedmiot tylko dla postaci ladderowych
Patch 1.10 i późniejsze
Świetna rzecz. W sumie tak dobra jak gaza. Socketowac ralem żeby zniwelować ujemy fire res.
SPOJRZENIE WAMPIRA
Złowrogi Hełm
Obrona: 252
Obrona Bazowa: 60-125
Wymagany Poziom: 41
Wymagana Siła: 58
Wytrzymałość: 4
+100% Zwiększona Obrona
Dodaje 6-22 Obrażeń od Zimna, Zamraża na 4 sek.
15% Wyssanie Wytrzymałości
6-8% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
6-8% Mana Wykradzione za Każde Trafienie
Obrażenie Zmniejszone o 15-20%
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 10-15
Patch 1.09 i późniejsze
Chyba najlepszy wybór. ll, ml, dr. Socketowac czym chcecie, może być jevel 40/15.
Zbroja
Kamień
SHAEL + UM + PUL + LUM
+60% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250-290% poprawiona obrona
+300 obrona przeciw pociskom
+16 do siły
+16 do żywotności
+10 do energii
Wszystkie odporności +15
Poziom 16 Kula Magmy [80 ładunków]
Poziom 16 Gliniany Golem [16 ładunków]
Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych
Robić w jakimś pancerzu eterycznym, z dużym defem.
Wychodzi kolosalny def.
Broń:
KOŚCIOŁAM
Ogrzy Topór
Obrażenia Dwurąz: (103-117)-(536-609) (śr. 319.5-363)
Wymagany Poziom: 64
Wymagana Siła: 195
Wymagana Zręczność: 75
Wytrzymałość: 50
Bazowa Szybkość Ataku: 10
+270-320% Zwiększone Obrażenia
Poziom 14 Eksplozja Zwłok (30 ładunków)
Uniemożliwia Potworom Leczenie
30% zwiększona Szybkość Ataku
50% szansa rzucenia 16-poziomowego czaru Włócznia z Kości przy otrzymaniu ciosu
2 miejsca na Gemy
Patch 1.10 i późniejsze
Dobry wybór. Socketowac dwoma runami amn, żeby zdobyć ll.
Taki merc, ma dużo defa, life i niezły dmg. Niestety w tym zestawie nie stać nas na infinity, więc immunami będzie musiał się zająć ktoś inny (i tak tańsza ama jest dobra tylko na pvm.
Dla bogatych:
Hełm:
Taki sam, jak przy zestawie dla biedniejszych.
Zbroja:
Hart
El + Sol + Dol + Lo
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+200% zwiększona obrona
+15 do obrony
+(x na poziom)90 do życia (zależy od poziomu postaci)
Uzupełnienie życia +7
+5% do maxymalnej odporności na błyskawice
Wszystkie odporności +25-30
Obrażenia zmniejszone o 7
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła
Idealne dla naszego merca. Robić w eth ap.
Nieskończoność
Ber + Mal + Ber + Ist
50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, kiedy zabijasz wroga
Poziom 12 Aura Przekonanie podczas noszenia
+35% szybsze chodzenie/bieganie
+255-325% zwiększone obrażenia
-45-55% do odporności na błyskawice wroga
40% szansa na druzgocące uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+(0,5 na poziom) 0,5-49,5? do żywotności
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Poziom 21 Zbroja Cyklonu (30 Ładunków)
Taa. Komentarza chyba nie trzeba. Bez tego będzie ciężko z immunami.
Taki merc świetnie sobie radzi, ma dużo życia, defa i niezły dmg. No i niszczy immuny.
8.PvM
Wychodzicie z miasta, dajecie bo, i niszczycie . Na baalrunach amka jest świetna, radzi sobie bez problemu (wszędzie wymiata jeśli macie infinity u merca, jeśli nie to i tak sobie dobrze radzi). Jak powszechnie wiadomo javki doskonale dają sobie radę z Diablo Clone. Nie testowałem tańszego build na DC, ale droższy radzi sobie bez problem. Ważne: bossów walimy elektrycznym ciosem, nie furią. Niestety taka ama gorzej radzi sobie z innymi uberami. O ile Izuala, Duriela i Lilith można jeszcze pokonać, to uber tristram nie jest miejscem gdzie javka daje radę. Moim zdaniem Diablo Clone jest słabszy od Izuala
9.PvP
Od razu mowie, ze to poradnik na free duels. tylko pod ludzki free duels a nie chamski gdzie wychodzą na nas z kilkoma absami. Jak wiadomo, najlepiej grać z kolegami po prostu
Smiter- Ciężki gościu. Dokładamy 2 sk 12% fhr, żeby osiągnąć Próg 56%. Musimy uważać żeby nie zrobił nam charge laga, najlepiej biec za nim (mamy na sobie eni, więc mamy niezły frw), i kiedy zaszarżuje na nas, będzie blisko, to uderzyć furią i dobić elektrycznym ciosem. Jeżeli mamy szczęście i trafimy na górny próg dmg to będzie 1, 2 hity. Jeżeli nie trafimy i smit to przeżyje to polecam uciec teleportem (niestety mamy marny fcr), i spróbować powtórzyć akcję. Niestety bardzo dużo zależy od naszego skilla, bo smit jest bardzo potężną postacią.
Foh- fohami raczej problemu nie miałem. Dużo tu zależy od naszej zręczności, musimy szybko podbiec i zaatakować elektrycznym ciosem, zanim on walnie nas. FoH świetnie ubrany ma nas góra na 2 hity wiec radze się sprężać. Obowiązkowo zakładamy coha, spirita i huzia na foha. Tu po prostu żadnej innej taktyki wymyślić się nie da.
Java - Tu najwięcej zależy od naszego skilla. Jeśli druga java jest noobem, to ownimy ją bez problemu, ale jeśli gramy z kimś dobrym to mamy 50% szans. Zakładamy coha, storma i jedziemy. Staramy się zaatakować pierwsi, ponieważ wtedy mamy dużą szansę, że przeciwnik ma za mało fhr i zdążymy go dobić. Dużo tu niestety zależy od szczęścia, bo przeciwnikowi i nam może się udać unik.
Bow - Taka raczej będzie uciekać przed nami i puszczać niewidzialne strzały kierowane (niewidzialna robi się gdy, amka nie będzie nas miała na ekranie, ale wystrzeli strzałę). Nie możemy jej na to pozwolić, więc biegamy za nią (mamy o wiele większy frw, więc szybko ją dogonimy), omijając wypuszczane przez nią strzały, a kiedy dobiegniemy to elektryczny cios i po sprawie
wilk- Generalnie to tak: dru zmniennoksztaltny słabo się nadaje na duele. Z miśkiem nie walczyłem wiec się nie wypowiem. Wolf to cienias, wystarczy podbiec i uderzyć elektrycznym ciosem. Zazwyczaj pada po jednym hicie, ale jak wiadomo dmg waha się od 1 do xxxxx, wiec czasami trzeba parę hitów więcej. Można tez po prostu furia go zatłuc, ponieważ kiedy się już do nas dobierze, to potrafi nieźle przywalić.
windru - Średni przeciwnik. Skoro nie gramy chamskich dueli z kilkoma absami to zamiast jednego ravena załóżcie bk. Generalnie taki będzie przed nami uciekał teleportem, więc najlepiej czekać na błąd rywala gdy przeteleportuje się zbyt blisko nas. Wtedy furia, podbiegnięcie i elektryczny cios. Musimy cały czas unikać jego tornad, huragan nie jest dla nas aż tak zabójczy.
necro bone- nie jest źle. Zakładamy spirita i jazda. Musimy uważać i uciekać przed jego duchami. Możemy za nim biec i starać się trafić furią, albo czekać na błąd rywala czyli złe tele Najpierw proponuje walnąć furią, podbiec i dobić elektrycznym ciosem. Ogólnie łatwy przeciwnik.
barb ww- chyba najłatwiejszy jakiego można sobie wyobrazić przeciwnik. Zakładamy storm z jahem, odbiegamy od niego i czekamy aż podjedzie ta swoja trąbom. Gdy tylko się pojawi walnijcie go parę razy furia i na dobitkę raz elektrycznym ciosem. Troszkę gorzej jak nas dorwie, ale to się w ogóle nie powinno przydarzyć
sorc fb- Przerypane. Obowiązkowo coh + dwarf + spirit. Nie możemy biegać za nią i walić furia ponieważ większość ma tarcze energetyczna (jak nie ma to juz prościej, ale to mała szansa). Trzeba liczyć na łut szczęścia, aż się przeteleportuje blisko nas i walnąć. Niestety jak trafi nam się dolny próg dmg to przeżyje, ale nie powinna mięć tyle fhr żeby uciec i raczej zdarzymy ja dobić
sorc blizz- Tu także ciężko. Coh + raven (drugi ring bk) + spirit konieczny. Te juz zazwyczaj nie maja tak dobrej tarczy energetycznej (o ile w ogóle maja bo zamieć + synergie + mistrzostwo to 100 punktów skilli). Wiec należy unikać przede wszystkim blizza. Na szczęście jest zawsze moment przerwy miedzy rzuceniem jednego i drugiego blizza, wtedy podbiec i przywalić. Można tez liczyć na błąd rywala czyt. teleport zbyt blisko nas.
sorc light - Taktyka taka sama jak u powyższych sosek. Nosimy 2 raveny (absa daje nam pas), i liczymy na błąd, lub staramy się podbiec i uderzyć. Bardzo dużo zależy od naszego skilla.
sorc orb - Ta już jest prostsza. Nosimy ravena, bk i spirita. Nie zadaje nam jakiegoś kolosalnego dmg, więc najprościej starać się podbiec i walnąć raz, a porządnie.
trapka- Utrapienie. Coh, spirit, sandy + sk 12%fhr, bo musimy mieć dobry próg, żeby nie oszołomiła nas na długo tym swoim uderzeniem umysłu (chyba tak to się nazywa ). Generalnie, to będzie przed nami albo uciekać i stawiać trapy, albo ogłuszać i stawiać trapy. I znowu jeśli mamy szczęście i będzie blisko nas to furia + elektryczny cios, jeżeli nie to trudno, musimy za nią biegać (unikając trapów, na szczęście mamy dobry fhr i niezły frw) i czekać na sprzyjającą okazję do uderzenia.
assa melee - będzie starała się do nas przeteleportować i uderzyć. Nie możemy pozwolić żeby zaczęła nas pierwsza tłuc, bo wtedy nie damy rady. Musimy walnąć pierwsi, bo wtedy nawet jak trafimy mały dmg, to zdążymy uderzyć znowu.
Inne postacie od opisanych przeze mnie raczej się nie pojawiają na duelach, a nawet jeśli to ich zownienie jest proste. Musicie dużo ćwiczyć grę javką, bo wymaga ona dużego skilla i nawet z gosu sprzętem mogą was tłuc na pvp.
10.Zakończenie
Javazonka ma bardzo duży dmg, frw, fhr, niezły ias i radzi sobie świetnie zarówno na pvp jak i pvm. Defa niestety nie będziemy mieli nią nigdy za wiele, ale to mały problem dzięki boskim unikom. Po dobrym bo ma wystarczającą ilość many i dużo życia (około 3.5k), a merc zdejmuje immuny, pozwalając nam niszczyć wszystkich. No prawie wszystkich bo w Uber Tristram amka nie radzi sobie najlepiej Mam nadzieję, że ten poradnik pozwoli wam dobrze wykreować to potężną postać. Cu i gl |
|